hemma

hejhej bloggen. idag var jag på grönan med amanda och morgan och hans kompis. morgan bjöd mig och amanda. så gulligt av han! vi hade det ass roligt. vi åkte insejn eller hur den nu stavas 3 gånger. så åkte vi lite mera saker.  underbar dag. bilder kanske kommer sen. aa och nu så sitter jag och tar det lungt. är as tröt. har gått up as tidigt i 3 dagar blir det nu. men det är ju bra till skolan börjar..?! men tänk? att jag sak börja i 8:an och få betyg och en klass som det kommet att vara fett stökit i. asså ingen lärare kommer ju villja ha oss som klass. haha fett synd. jag och Hanne har bestämt oss för att bli pluggisar. hahaha vi får väl se hur det blir.;) men min mamma kommer ju att ta tag i allt. aaaas pinsamt. alla i min klass vet vem min mamma är. alla tycker typ att hon är läskig. hahaha. men det får väl bli som det blir.

ha det bra. bloggar senare ikväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0